close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קבלת‏ ‏רישיון קבלן כוח אדם

מערכת שורשג ניסן, תשפב04/04/2022

לקבלן כח אדם ישנו רישיון לגייס עובדים, לקבוע את שכרם, לשלוח אותם לעבודות שונות ובאופן כללי לנהל את סדר יומם. איך משיגים אישור לזה?

תגיות:
צילום: freepik

אנשים רבים מעסיקים עובדים, אבל לא לכולם יש מעמד של קבלן רשום כוח אדם. לקבלן זה ישנו רישיון לגייס עובדים, לקבוע את שכרם, לשלוח אותם לעבודות שונות ובאופן כללי לנהל את סדר יומם. אנשים רבים מעוניינים להשיג רישיון קבלן כוח אדם או שירות, אך קבלת רישיון קבלן שירות רוויה באתגרים שונים ומשמעותיים. אם אתם מעוניינים לקבל רישיון כזה, ישנם כמה דברים שכדאי להביא בחשבון.

מי רשאי לקבל את הרישיון?
עוד לפני שניגשים לעשות את הרישיון, חשוב להבין מי רשאי לקבל אותו. קבלת רישיון קבלן כוח אדם מותרת לכל מי שעומד בקריטריונים. אחד הקריטריונים

צילום: freepik
הראשונים הוא היעדר עבר פלילי ב-5 השנים האחרונות שלפני הגשת מועמדות לקבלת רישיון קבלן שירות. הקריטריון השני הוא קיומו של ניסיון מוכח של 3 שנים בניהול כוח אדם. כך, כל מי שמבקש להיות קבלן כוח אדם צריך להוכיח שיש לו ניסיון עם עובדים בפועל. מעבר לכך, עניין קבלת הרישיון לכוח אדם הוא לא פשוט וכרוך בטיפול בניירת רבה. מסיבה זו, קבלת‏ ‏רישיון קבלן כוח אדם בעזרת עו"ד מנוסה היא הפעולה שכדאי לבצע. עורך דין זה יעזור לכם להתמצא בכל החוקים והנושאים.

כל השלבים שאתם צריכים להכיר עד לקבלת הרישיון
ישנם כמה שלבים שצריך לעבור על מנת לקבל את הרישיון:

  1. מילוי טפסים – קבלת רישיון קבלן כוח אדם כרוכה במילוי טופס הבקשה המקוון המיועד להגשת בקשה מסודרת. ניתן להוריד את הטופס הזה מאתר האינטרנט, אם כי זה לא הכול. אל הטופס הזה חשוב לצרף מסמכים שונים כמו אישור על היעדר פלילים מהמשטרה, הצהרה על כך שלמגיש הבקשה יש ניסיון של 3 שנים בניהול עובדים, אישור על ניהול עסק, חוזה השכירות המעיד על קיומו של העסק וכדומה.
  2. מגישים את הבקשה למשרד הרווחה – ברגע שכל המסמכים מוכנים, יש צורך לשלוח אותם למשרד הרווחה. המשרד בתורו בוחן את הבקשה לעומק ומחליט אם לזמן את המועמד לראיון אישי.
  3. ראיון אישי ומבחן – הראיון מתקיים מטעם משרד הרווחה. מדובר בראיון חשוב ובו יש צורך להציג נתונים שונים כמו טבלת דיווח נתונים או רשימה של העובדים. בנוסף לראיון יש צורך לעמוד בהצלחה במבחן הכולל שאלות בדיני עבודה.
  4. השלמת טפסים – לאחר שעברתם בהצלחה את הבחינה וראיון העבודה, יבקשו מכם להשלים כמה טפסים. וזהו. קבלת רישיון קבלן שירות נראית קרובה יותר מתמיד.

בוחרים את עורך הדין המתאים
על מנת להגיע אל המנוחה והנחלה ולבקש את השירות המבוקש, עליכם לבחור את עורך הדין המתאים לכם כדי שילווה אתכם בכל התהליך של קבלת הרישיון. כאשר בוחרים את עורך הדין יש צורך לבדוק כמה דברים חשובים כמו האם יש לעורך הדין ניסיון בתחום או האם מדובר בעורך דין מומלץ. כמו כן, חשוב לפגוש את עורך הדין בפגישה הראשונה ולהחליט מה הלאה.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה